Taster Sterfiguur "(Kies 1 antwoord)" geeft vereiste velden aan Hoe staat het met de operational excellence?(Kies 1 antwoord) We hebben moeite om dezelfde kwaliteit te leveren tegen dezelfde prijs als onze concurrenten Onze kwaliteit en kostenstructuur zijn marktconform; we hanteren een concurrerend prijsniveau Binnen onze sector realiseren we de laagste kostprijs onder kwalitatief vergelijkbare aanbieders In hoeverre wordt ingezet op productinnovatie?(Kies 1 antwoord) We zijn terughoudend als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten We lopen niet voorop met ons aanbod maar zijn wel een fast follower We bieden het nieuwste en/of beste product en worden gezien als productleider Staat de klant centraal?(Kies 1 antwoord) We hebben al moeite met klantvriendelijkheid en onze Net Promotor Score is onder niveau Via service design werken we continu aan verbetering van onze dienstverlening, helaas doen onze concurrenten dat ook We leveren de beste klantoplossing en blinken uit in relatiemanagement; onze klanten waarderen ons met een 9+ Is de organisatie ingericht op samenwerking met externen?(Kies 1 antwoord) Met ons aanbod zijn we van waarde voor de opvolgende schakel binnen een klassieke waardeketen Via strategische samenwerkingen en als preferred suppplier combineren en integreren we m.b.v. digitalisering onze capaciteiten, aanbod en data met die van onze partners We zijn plug & play / een volledige digitale entiteit; samen met complementaire partners bieden we binnen sterk gedigitaliseerde ecosystemen (netwerken, platforms) versneld opgeschaalde totaaloplossingen Is de strategie gericht op het realiseren van maatschappelijke waarde?(Kies 1 antwoord) Ons MVO-beleid spitst zich toe op reputatie- en risicomanagement en eco-efficiency We werken proactief aan een duurzaam productaanbod en zetten in op meervoudige waardecreatie We zijn een social transformer en werken vanuit een intrinsieke motivatie aan het oplossen van maatschappelijk problemen